نصاب سقف شیبدار شیروانی شینگل بام تایل رایکا اردواز

مزایای شینگل. آب بند دکوراتیو و سبک. اجرای آن عملیاتی وسریع

مزایای شینگل. آب بند دکوراتیو و سبک. اجرای آن عملیاتی وسریع

نصاب سقف شیبدار شیروانی شینگل بام تایل رایکا اردواز

انواع سقف شیبدار، انواع پوشش سقف شیبدار،طراحی سقف شیروانی ،شیروانی،سقف های شیبدار و شیروانی، سقف شیروانی یک نوع سقف معمول است که در بسیاری از ساختمان‌ها و ویلاها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سقف در ابتدایی‌ترین شکل خود از دو ضلع شینگل. شینگل یکی از بهترین و سبک ترین پوشش‌های سقف شیبدار است . این نوع ورق سقف شیروانی بیشتر در سقف ویلاها و یا آلاچیق و سردرب و پیشانی ساختمان

طبقه بندی موضوعی

راه اندازی داکت اسپلیت گرین

داکت اسپلیت گرین ویژگی دیگری دارد که باعث شده این روزها توجه مشتری را به خود جلب کند و آن حالت خنک کننده و گرمایشی پارتیشن‌های مجاری است که می‌تواند برای گرم یا خنک شدن فضای مورد نظر شما مورد استفاده قرار گیرد. اما در اینجا مشکل تنظیم حالت خنک کننده و گرمایش پارتیشن‌های کانال در تابستان و زمستان است که یک کار ساده اما حساس است که در صورت عدم توجه به دستگاه آسیب می‌رساند.

داکت اسپلیت گرین نیاز به سرویس دوره ای دارد. برخی از افراد تصور می‌کنند که فقط قرار دادن داکت اسپلیت بر روی حالت سرمایش و گرمایش کافی است و می‌توانند قبل از شروع با رعایت نکات لازم از آن استفاده کنند تا از آسیب جدی به دستگاه جلوگیری شود.

نکات لازم در راه اندازی سرمایش و گرمایش داکت اسپلیت گرین

-قبل از شروع تقسیم کانال بهتر است فیلترها را برداشته و آنها را بشویید.

-از پانل بیرونی داکت اسپلیت یک تکنسین سرویس داکت اسپلیت استفاده کنید.

- برای شروع گرمایش داکت اسپلیت، منبع گرمایش داکت اسپلیت داکت (موتورخانه، پکیج و ...) باید بررسی شود و در صورت وجود نقص برطرف شود. و هنگام شروع به خنک سازی داکت اسپلیت گرین، حتماً سیم پیچ‌های آب گرم را خاموش کنید.

- مهم‌ترین نکته بررسی میزان شارژ گاز تقسیم شده در کانال است.

-قبل از شروع حرارت دادن، کانال شکاف را تخلیه کنید.

سرویس داکت اسپلیت گرین

هنوز هم افراد زیادی وجود دارند که متأسفانه سرویس اسپلیت اسپلیت را با هزینه اضافی بی فایده می‌دانند، اما لازم است بدانید که سرویس دوره‌ای هر کالایی هزینه اضافی نیست بلکه برای جلوگیری از هزینه‌های زیاد یا خسارات جبران ناپذیر است. بهتر است قبل از شروع فصل تابستان داکت اسپلیت را شسته و تعمیر کنید تا از پرداخت هزینه‌های بالای تعمیر سیستم تهویه هوا جلوگیری کنید.

فواید سرویس داکت اسپلیت گرین

کلیه کولرهای گازی برای عملکرد مناسب در طول زندگی خود به سرویس دوره‌ای نیاز دارند. انجام دوره‌ای سرویس Duct Split Green باعث می‌شود دستگاه شما در خرابی‌های ناگهانی در بالاترین سطح مطلوب کار کند. جهت مشاوره و اخذ نوبت سرویس با کارشناسان سایت ما تماس بگیرید.

سرویس Split Green Duct به افزایش کارایی تهویه هوا کمک می‌کند و هزینه قبوض برق را کاهش می‌دهد. فیلترهای هوای کثیف مانع از این می‌شوند که کولر گازی هوا را به خوبی در داخل خانه به گردش در آورد و باعث می‌شود مجرای شکاف گرین به مدت طولانی در طول روز کار کند و ممکن است شما را مجبور به تغییر تنظیم دما کند زیرا حتی با خیر شما با کار با کولرهای گازی بیشتر احساس راحتی می‌کنید. کویل کندانسور کثیف باعث می‌شود کمپرسور تبرید بیشتر کار کند و جریان بیشتری را به برق ببندد و در نتیجه هزینه قبض برق بالاتر می‌رود.

شستشو و تعمیر داکت اسپلیت گرین با یافتن کیسه‌های هوا قبل از بزرگ و گران شدن، با یافتن کیسه‌های هوا در هزینه‌های زیادی صرفه جویی خواهید کرد. سیم پیچ کندانسور کثیف باعث طولانی شدن کار کولر و افزایش هزینه‌های برق می‌شود بلکه می‌تواند باعث کارکرد سریعتر کمپرسور و در نتیجه خرابی زودرس شود. هزینه بازرسی و تمیز کردن سیم پیچ کندانسور بسیار کمتر از هزینه تعویض کمپرسور است. سرویس دهی منظم همچنین می‌تواند سایر مشکلات مانند نشت آب در سیستم را که می‌تواند به تهویه هوا یا ساختمان آسیب برساند شناسایی و برطرف کند.

در هنگام کار با دقت عمر کولر گازی خود را افزایش دهید. پارتیشن‌های مجرای گرین هنگام سرویس دهی و تمیزکاری منظم عملکرد خوبی دارند. اگر یک قطعه به درستی کار نکند، می‌تواند کل ماشین را تحت فشار قرار دهد و در نهایت دستگاه زودتر خراب می‌شود. رعایت نکردن شرایط مناسب برای همه قطعات به معنای استرس و فشار بیشتر برای همه خواهد بود. عملکرد دستگاه برای مدت زمان طولانی‌تری بهتر از دستگاهی است که به طور منظم سرویس نمی‌شود.

 

منبع:

https://ello.co/infojob/post/kndzci0q0u3ly6ekyrhjxq